عکس نمای نزدیک از شان پرفوره چشمی

شان پرفوره چشمی چیست؟

دندانت
4 مهر 1401 / 6 دقیقه مطالعه

شان پرفوره چشمی چیست؟

شان پرفوره چشمی یکی از وسایلی است که برای جراحی و عمل‌های انجام شده روی چشم انسان استفاده می‌شود. خرید زیر قیمت بازار با کیفیت بسیار بالا و استاندارد از طریق مراکز عرضه انواع محصولات و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور امکان‌پذیر است. برای اینکه بدانید این محصول در کجای شهر یا استان شما به فروش می‌رسد، می‌توانید با افرادی که منطقه را می‌شناسند مشورت کنید. بنابراین می‌توانید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید. علاوه بر شان پرفوره چشمی در دندانپزشکی نیز از شان پرفوره استفاده می شود. شما می توانید برای خرید تجهیزات دندانپزشکی از سایت دندانت استفاده کنید.

معرفی و توضیحاتی در مورد شان پرفوره چشمی

برای معرفی و توضیحات‌ شان پرفوره چشمی می‌توان گفت که این محصول یکی از وسایلی است که در پک جراحی چشم استریل یافت می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌شان چشمی؛ معمولاً حدود 110 در 150 سانتی متر طول و عرض دارد. به علاوه در قسمت چشمی این محصول از چسب پلی اورتان استفاده شده است. همچنین بسیار نازک است و خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد و مهمتر از همه، ضد حساسیت است. این محصول به همراه کیسه جمع آوری مایعات عرضه می‌شود و ظرفیت آن نزدیک به 200 سی سی است.

عکس فردی در حال استفاده از شان پرفوره چشمی

برترین برند تولید کننده شان پرفوره چشمی

برترین برندهای تولید کننده‌شان چشمی، انواع مختلفی از این محصول را با کیفیت بالا تولید و به بازارهای سراسر کشور عرضه می‌کنند که به راحتی در هر نقطه از کشور تهیه می‌شود. برای اطلاعات کامل‌تر در مورد بهترین شرکت‌ها و برندهای تولید کننده‌شان پرفوره چشمی، لطفا از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید. برای به دست آوردن اطلاعات مفید سایت‌های اینترنتی همچنین می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد قیمت‌های دقیق و به روز‌شان پرفوره و همچنین لیستی از شرکت‌های برتر بسته‌های جراحی چشم از جمله‌شان پرفوره ارائه می‌دهند.

شان پرفوره (70*70) 10 عددی

۵۶,۴۰۰

شان پرفوره (50*50) 10 عددی

۳۵,۲۵۰

آستین یکبار مصرف الیافی 20 عددی

۳۹,۵۲۵

3 نکته که باید در خرید شان پرفوره چشمی رعایت کنید؟

در زیر به سه نکته مهم که باید در هنگام خرید‌شان پرفوره چشمی توجه کنید؛ اشاره می‌کنیم:

  • شان چشمی باید با بهترین و جدیدترین مواد اولیه ساخته شود. این امر به این دلیل است که مستقیماً با چشم‌ها در ارتباط است.
  • قسمت چشمی این محصولات مهمترین قسمت است و باید یک ماده کشسان باشد. همچنین باید کاملا ضد حساسیت باشد و به چشم شما آسیب نرساند.
  • شان‌های چشمی باید در بسته بندی استریل فروخته شوند تا از آلودگی قبل از استفاده جلوگیری شود.
عکس فردی که شان پرفوره چشمی روی صورت آن است.

مراکز فروش شان پرفوره چشمی با ارزان ترین قیمت

مراکز فروش‌شان پرفوره چشمی با نازلترین قیمت در شهرهای مختلف کشور فعالیت می‌کنند. این محصولات از طریق این مراکز در دسترس هستند. دانستن اینکه کجا می‌توانید مطمئن‌ترین فروشگاه‌هایی را که انواع محصولات بهداشتی را ارائه می‌دهند، پیدا کنید، مهم است. همچنین می‌توانید از کارشناسانی که در این زمینه در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.

موارد مهم در استفاده از شان پرفوره چشمی

با توجه به پیشرفت دانش بشر، بسیاری از بیماری‌ها نیز درمان شده‌اند، اما بیماری‌هایی مانند آب سیاه و آب مروارید در گذشته می‌توانست انسان را کاملا نابینا کند، اما اکنون این مشکلات به راحتی با جراحی قابل درمان است. حتما در اطراف خود افرادی را با عینک دیده‌اید که دیگر عینک نمی‌زنند، خوشبختانه لیزیک یکی از جراحی‌های ساده‌ای است که در مدت زمان کوتاهی بینایی کامل را به فرد باز می‌گرداند و مشکلات قرنیه را برطرف می‌کند. جراحی چشم، مانند هر عمل جراحی دیگری که در فیلم‌ها دیده‌اید یا خودتان از نزدیک دیده‌اید، شامل قرار دادن پارچه سبز یا آبی سوراخ شده روی عضوی است که قرار است معاینه و عمل شود که پرسنل اتاق عمل از آن برای تشخیص بهتر رنگ خون از بقیه بدن و برای تقویت بینایی استفاده می‌کنند.

عکس شخصی که برای عمل چشم از شان پرفوره چشمی استفاده میکند

پارچه‌ها انواع مختلفی دارند اما همگی پارچه‌های نازک و استریل هستند و دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف هستند که پس از استریل شدن مجددا استفاده می‌شوند. به دلیل حساسیت و بافت این اندام، ‌شان چشمی با سایر اندام‌ها متفاوت است، به همین دلیل کیسه جمع آوری مایعات با ظرفیت 0.2 لیتر و چسب ضد حساسیت روی دور چشم داریم. در خرید انواع ‌شان مخصوصا‌شان چشمی نکاتی را باید رعایت کرد اما مهم‌ترین نکته توجه به تاریخ ساخت و نوع مواد اولیه و خرید جدیدترین آن است. بهترین نوع با کمترین حساسیت نکته مهم در هنگام خرید این محصول است که باید توجه داشته باشید که بسته بندی باید استریل و پلمپ باشد.

قیمت شان پرفوره چشمی

به دلیل مصرف بالای‌شان چشمی در بیمارستان‌ها، قیمت آن برای روسای مطب‌ها و پزشکان و سایر فعالان این حوزه بسیار مهم است و گاهی به صورت عمده خریداری می‌شود، اما مراقب باشید که بخاطر کیفیت و زمان خرید، کمیت را فدا نکنید. از قبل در مورد همه چیز مشورت و تحقیق کنید، کیفیت و قیمت مناسب را در بین محصولات مشابه بررسی کنید و سپس با مراکز فروش و نمایندگی‌هایی که در این زمینه فعال هستند، تماس بگیرید و سفارش دهید.

عکس از چندین فایل شان پرفوره چشمی

سخن پایانی

وسایل و ابزار پزشکی از مهمترین موارد در درمان و جراحی هستند و وجود آن‌ها ضروری است. از وسایل و ابزار پزشکی می‌توان به‌شان چشمی استریل اشاره کرد که در جراحی چشم تخصصی بوده و کاربرد فراوانی دارد.‌شان پرفوره چشمی به روش‌های مختلفی به فروش می‌رسد. یکی از آن‌ها روش فروش آنلاین و ارائه از طریق توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی و روش فروش از طریق فضای مجازی است. اگر به این مطلب علاقه مند شدید و سطح زبان انگلیسی شما خوب است، می توانید از سایت های غیر فارسی نیز به عنوان منابع مانند این سایت نیز استفاده کنید.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید